Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Content marketing

Ny ordförande i Swedish Content Agencies

Publicerad: 24 Mars 2016, 08:54
Uppdaterad: 30 Mars 2016, 07:33

Maria Westman är ny ordförande i Swedish Content Agencies.


Ämnen i artikeln:

Swedish Content Agencies

Maria Westman jobbar på contentbyrån Brand New Communication sedan i höstas och var dessförinnan 15 år på Appelberg Publishing. I går valdes hon till ordförande i branschorganisationen Swedish Content Agencies styrelse.

– Vi är väldigt glada över att få Maria Westman som ny ordförande. Maria har varit en stor tillgång i styrelsearbetet de senaste två åren och är en person som har visioner om hur föreningen både ska fortsätta ta tillvara medlemmarnas intressen och samtidigt göra föreningens arbete mer känt utåt, säger Elisabeth Thörnsten, vd för Swedish Content Agencies, i ett pressmeddelande.

Tre nya ledamöter och två suppleanter valdes också in i styrelsen.

Styrelsen består nu av:

Ordinarie ledamöter:

Maria Westman, Brand New Communication (ordförande), omval

Björn Owen Glad, Spoon, (vice ordförande), omval

Oscar Johansson, Glory Days Media, omval

Peder Lingdén, Sitrus, omval

Daniel Roos, Make Your Mark, nyval

Joanna Rydbeck; Appelberg, nyval

Niclas Wikström, Oh my Content, (tidigare suppleant) nyval

Suppleanter:

Karin Almcrantz, Åkesson & Curry, nyval

Niklas Wallenberg, OTW, nyval

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Swedish Content Agencies

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.