Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Content marketing

Metro gör tv om julshopping

Publicerad: 12 december 2014, 06:46
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:19

Metro Mode lanserar det nya webb-tv-formatet "Julklappsshopping med Metro".


Ämnen i artikeln:

Metro

I programmet ger Metro Modes redaktörerna Petra Tungården, Caroline Sandström och Martin Hansson ger sina bästa tips.

Serien är det andra webb-tv-formatet som Metro Mode lanserat under hösten. Det andra formatet, "Metro Mode Quick Fix", lanserades i november.

– Metro Mode Quick Fix är utmärkt exempel på evergreen content, medan julprogrammen är säsongsbetonade och har starkare reality-touch. Det är otroligt spännande att kunna erbjuda olika typer av format till både läsare och annonsörer, säger Hannah Sjöström, publisher på Metro Mode, i ett pressmeddelande.

Det nya programmet produceras av Anagram.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Metro

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev