Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Content marketing

Linus Paulsson till Oh My

Publicerad: 17 december 2014, 12:20
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:18

Linus Paulsson, tidigare chef för di.se och chefredaktör för Metro, värvas till contentbyrån Oh Mys styrelse.


Ämnen i artikeln:

Oh My

– Få byråer klarar att kombinera teknik och innehåll på ett så effektivt sätt som Oh My. Dessutom har de stora ambitioner, säger Linus Paulsson i ett pressmeddelande.

Oh My bildades 2011 och har idag 60 medarbetare i Stockholm, Piteå, Halmstad och Malmö. Omsättningen uppgår i år till 40 miljoner kronor.

Målet är att bli den största och mest attraktiva arbetsgivaren i branschen.

– Jag lärde känna Linus när vi båda arbetade på Metro och hans strategiska kunskap och kontaktnät i branschen är väldigt viktigt för vår fortsatta utveckling, säger Christian Albinsson, försäljningsansvarig och medgrundare till Oh My, i pressmeddelandet.

Utöver Metro har Oh My bland andra Viasat, Universum och Svenska Kyrkan på kundlistan.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Oh My

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev