Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Content marketing

Hyundai väljer Content Innovation

Publicerad: 23 juni 2015, 12:41
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:56

Hyundai Sverige väljer contentbyrån Content Innovation efter en pitch.


Ämnen i artikeln:

Hyundai

Det koreanska bilmärket Hyundai har valt en ny contentleverantör för den svenska marknaden. Content Innovation ska bland annat producera Hyundais kundtidning Aha! som kommer ut två gånger per år och har en upplaga på 90 000 exemplar. Det första numret av den omarbetade tidningen kommer i september.

– Content Innovation visade stor förståelse för våra behov och alla våra kanaler. Det blev ett självklart val till slut, säger Erik Lindham, pr- och informationschef för Hyundai Sverige, i ett pressmeddelande.

Content Innovation jobbar sedan tidigare med kunder som Stadium, Clas Ohlson och Tradera.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Hyundai

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev