Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Content marketing

Guldbladet byter namn

Publicerad: 10 Mars 2016, 09:34
Uppdaterad: 10 Mars 2016, 09:34

Contenttävlingen Guldbladet byter namn.


Ämnen i artikeln:

Swedish Content Agencies

Guldbladet byter från och med i år namn till Swedish Content Awards. Dessutom görs kategorierna om och tävlingen öppnas för bidrag från andra länder än Sverige.

De nya kategorierna:

LÖSNING OCH EFFEKT: 13 kategorier fördelade på bransch.

HANTVERK: 4 kategorier belönar hantverket.

OVER ALL: 3 kategorier belönar Bästa internkommunikation, Bästa b2b och Bästa b2c.

– Vi gör förflyttningen för att sätta affärsnyttan i fokus. Det är kundens önskade och uppnådda resultat som räknas samt rätt lösning för rätt kund, vilket blir ännu tydligare med den nya kategoriindelningen. I fyra kategorier hyllas även det hantverk som branschen är så stolt över, säger Elisabeth Thörnsten, vd för Swedish Content Agencies, i ett pressmeddelande.

Årets jury

Johan Lopes Helgesson, Adobe Systems Nordic

Lottie Knutson Styrelseproffs och författare

Olle Lidbom, kommunikationschef Norstedts Förlagsgrupp

Maria Olin, rektor Medieinstitutet

Sara Rosengren, docent marknadsföring, Handelshögskolan Stockholm (ordförande)

Caroline Rudbeck Head of Group Communication, Dustin

Johan Såthe, chefredaktör Resumé

Johan Östlund NoA Client Lead/partner, Åkestam Holst

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Swedish Content Agencies

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.