Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Content marketing

Fab Media startar contentstudio

Publicerad: 24 Oktober 2016, 08:02
Uppdaterad: 24 Oktober 2016, 08:11

Nu lanserar Fab Media contentstudion Fab Lab och rekryterar Malin Karlunden som kommersiell redaktör.


Ämnen i artikeln:

FAB MediaLRF Media

För att kunna möta det växande intresset från annonsörerna lanserar Fab Media nu contentstudion Fab Lab. Kommersiell redaktör och projektledare blir Malin Karlunden som värvas från Land och LRF Media.

– Det här känns förstås superspännande. Hela Fab Media brinner verkligen för sin målgrupp och är därför helt orädda inför att, precis som dagens unga kvinnor, kasta sig ut och testa alla plattformar och möjligheter i den digitala världen, säger Malin Karlunden i ett pressmeddelande.

Vd Anders Julin kommenterar att intresset för Fab Medias nativeprodukter är större än någonsin.

– Tillsammans med Malin kan vi jobba ännu närmare kunderna och producera det bästa innehållet för vår målgrupp, fortsätter han.

Malin Karlunden börjar på Fab Media 31 oktober 2016.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

FAB MediaLRF Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.