Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Content marketing

Därför söker SAS ny content-partner

Magasinet Scanorama byter inriktning.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se


Publicerad: 19 Augusti 2014, 09:29
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:31

Ämnen i artikeln:

SAS

Som Dagens Media berättade tidigare idag har SAS sagt upp avtalet med DG Communications, som har producerat SAS-tidningen Scanorama i 42 år.

Nu berättar Stefan Hedelius, marknadschef på SAS, att flygbolaget ska göra om Scanorama, och därför ser över vilken byråpartner det ska jobba med.

– Uppdraget förändras, och något val är inte klart än, säger Stefan Hedelius, marknadschef på SAS, till Dagens Media.

Han fortsätter:

– Vi ska förändra inriktningen på Scanorama, det är det som är huvudsaken. Vi ska också bredda den till att inte bara vara en tidning ombord, utan även en digital produkt.

Stefan Hedelius ber om att få återkomma om ett par veckor med mer information om förändringarna.

LÄS OCKSÅ:

Ämnen i artikeln:

SAS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.