Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Content marketing

Därför söker SAS ny content-partner

Publicerad: 19 Augusti 2014, 09:29
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:31

Magasinet Scanorama byter inriktning.


Ämnen i artikeln:

SAS

Som Dagens Media berättade tidigare idag har SAS sagt upp avtalet med DG Communications, som har producerat SAS-tidningen Scanorama i 42 år.

Nu berättar Stefan Hedelius, marknadschef på SAS, att flygbolaget ska göra om Scanorama, och därför ser över vilken byråpartner det ska jobba med.

– Uppdraget förändras, och något val är inte klart än, säger Stefan Hedelius, marknadschef på SAS, till Dagens Media.

Han fortsätter:

– Vi ska förändra inriktningen på Scanorama, det är det som är huvudsaken. Vi ska också bredda den till att inte bara vara en tidning ombord, utan även en digital produkt.

Stefan Hedelius ber om att få återkomma om ett par veckor med mer information om förändringarna.

LÄS OCKSÅ:

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

SAS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev