Få hela storyn
Starta din prenumeration
Content marketing
Publicerad: 27 maj 2020, 08:37
Trots varsel och stora utmaningar kopplade till coronautbrottet ser Appelbergs vd Elin Sahlström ljust på framtiden för contentbyrån.
Eftersom Appelbergs kunder bromsar in till följd av coronautbrottet tvingas contentbyrån nu till besparingar. ”Vi har varit tvungna att anpassa vår organisations storlek”, säger vd:n Elin Sahlström.
I början av veckan avslöjade Dagens Media att contentbyrån Spoon varslar tio medarbetare. Nu kan Dagens Media berätta att Appelberg tvingas till samma åtgärd.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.