Gå direkt till textinnehållet

Bonnier Magazines & Brands norpar från Schibsted

Emelie Grahn och Andreas Sandin. Foto: Bonnier Magazines & Brands.

Emelie Grahn blir ny konceptansvarig: "Ett drömjobb för mig", säger hon.

Bonnier Magazines & Brands förstärker sin contentavdelning med Emilie Grahn, som närmast kommer från schibstedt och annonsdags, där hon jobbat med konceptaffärer.

Andreas Sandin är annonsdirektör på Bonnier Magazines & Brands:

– Emelie har under lång tid arbetat med att utveckla konceptaffärerna, senast på Schibsted, men tidigare även inom Bonnier. Denna erfarenhet i kombination med hennes fantastiska personliga egenskaper gör att vi är extremt stolta att få hälsa henne välkommen tillbaka till oss, kommenterar han i.

Bonnier Magazines & Brands har flera konceptaffärer bakom sig med annonsörer som Pampers, Netflix, Santa Maria och ICA.

– Bonnier Magazines & Brands till ett väldigt lockande företag om man, som jag, brinner för konceptaffärer. Att då få vara med och driva deras konceptavdelning och dess erbjudande framåt är ett drömjobb för mig! Det görs så mycket bra och imponerande saker i det huset och jag ser verkligen fram emot att få vara en del av det igen, säger Emelie Grahn.

Publicerad 2017-12-18 07.58Uppdaterad 2017-12-29 14.23

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: