Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Marknadsföring

Wallstreet Media plockar in ny vd

Publicerad: 1 November 2017, 13:47
Uppdaterad: 1 November 2017, 14:13

Stampenägda mediebolaget plockar in Sanna Kindmark till vd-stolen.


Ämnen i artikeln:

Stampen

Hon arbetade för Stampen-bolaget Wallstreet Media mellan 2006 och 2014. Nu kliver Sanna Kindmark, som senast kommer från tjästen som etableringsansvarig på Nordic Wellness, in i rollen som ny vd. Sedan februari i år är hon operativt ansvarig för bolaget.

– Det ska bli fantastiskt roligt att få axla rollen som vd på Wallstreet Media, som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Under 2018 kommer vi att lägga vårt fokus på trafikreklam primärt, vilket också är vår kärnverksamhet, säger Sanna Kindmark, i en kommentar.

Wallstreet Media, ägd av Stampen AB, ingår i Affärsområdet Media likt Stampen Lokala Medier. Under sig har de titlar såsom Göteborgs-Posten, Hallands Nyheter och Bohusläningen. Wallstreet Medias huvudsakliga fokus är utomhusreklam.

– Sanna har en lång och gedigen erfarenhet av utomhusreklam och hon har gjort ett väldigt bra jobb som operativ chef för verksamheten. Det senaste året har varit ett utvecklingsår och nu är det full fart framåt i både Göteborg och Stockholm, kommenterar Johan Hansson, vd på Stampen Media.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Stampen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev