Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Wallstreet Media plockar in ny vd

Stampenägda mediebolaget plockar in Sanna Kindmark till vd-stolen.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Publicerad: 01 November 2017, 13:47
Uppdaterad: 01 November 2017, 14:13

Ämnen i artikeln:

Stampen

Hon arbetade för Stampen-bolaget Wallstreet Media mellan 2006 och 2014. Nu kliver Sanna Kindmark, som senast kommer från tjästen som etableringsansvarig på Nordic Wellness, in i rollen som ny vd. Sedan februari i år är hon operativt ansvarig för bolaget.

– Det ska bli fantastiskt roligt att få axla rollen som vd på Wallstreet Media, som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Under 2018 kommer vi att lägga vårt fokus på trafikreklam primärt, vilket också är vår kärnverksamhet, säger Sanna Kindmark, i en kommentar.

Wallstreet Media, ägd av Stampen AB, ingår i Affärsområdet Media likt Stampen Lokala Medier. Under sig har de titlar såsom Göteborgs-Posten, Hallands Nyheter och Bohusläningen. Wallstreet Medias huvudsakliga fokus är utomhusreklam.

– Sanna har en lång och gedigen erfarenhet av utomhusreklam och hon har gjort ett väldigt bra jobb som operativ chef för verksamheten. Det senaste året har varit ett utvecklingsår och nu är det full fart framåt i både Göteborg och Stockholm, kommenterar Johan Hansson, vd på Stampen Media.

Ämnen i artikeln:

Stampen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.