tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Vera & John i partnerskap med Live Nation

Publicerad: 23 januari 2017, 15:41
Uppdaterad: 23 januari 2017, 15:42

Ska erbjuda sina spelare förköpsbiljetter till konserter.


NR

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se


Nätkasinot Vera & John blir partner till Live Nation i Sverige, Danmark, Norge och Finland.

Sedan tidigare har Live Nation plockat in American Express och Tele2 som partners.

För Vera & Johns del är det möjlighet att erbjuda sina spelare möjlighet att köpa biljetter till attraktiva konserter innan de släpps brett.

- Storslagen underhållning och casinoverksamhet passar som handen i handsken. Det upptäckte man redan på 1930-talet i Las Vegas, säger Max Lagerbäck pr-chef för Vera & John, i ett pressmeddelande, och fortsätter:

– Genom samarbetet med Live Nation kan vi, som enda casino på den nordiska marknaden, ge våra medlemmar chansen till förköp till storslagen underhållning. Det ligger helt i linje med vår ambition att vara ett roligare casino. 

Live Nation arrangerar drygt 2000 konserter i Sverige per år.

- Vi har en bredd i vårt utbud och vi måste alltid hitta nya vägar fram för att kombinera våra externa medieköp med andra vägar för att nå ut till våra målgrupper. Därför känns det intressant och spännande att samarbeta med Vera&John och få använda deras kunddata, säger Therése Liljedahl, marknadschef på Live Nation.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev