Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

United Influencers till Göteborg

United Influencers får lokal förankring i Göteborg. Samtidigt värvar man designern och entreprenören Anine Bing.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 30 Januari 2018, 13:58
Uppdaterad: 30 Januari 2018, 14:15

Ämnen i artikeln:

United Influencers

Anine Bing ansluter till United Influencers team.

Influenceragenturen United Influencers knyter till sig designern och entreprenören Anine Bing, som är grundare av mode- och livstilsmärket med samma namn.

– Jag inledde dialogen med United Influencers redan förra året, vilket kändes så bra. Det är utan tvekan det företag som idag har bäst renommé i branschen och gör skillnad för både profliler och uppdragsgivare, säger Anine Bing i ett pressmeddelande.

Samtidigt lanseras även United Influencers i Göteborg.

– Anine har en unik förmåga att bygga varumärke och har redan gjort succé globalt så jag ser fram emot att ta del av hennes expertis. Jättekul att vi dessutom inleder året med att lansera i Göteborg efter en hel del önskemål om lokal närvaro. Med detta blir vi den första influencer marketing-agenturen som har lokal förankring i väst, säger Lina Palmgren, vd på United Influencers, i pressmeddelandet.

United Influencers har funnits sedan 2015 och representerar bland annat Isabella Löwengrip, Sofi Fahrman, Familjen Parnevik och Carolina Gynning. Tidigare i januari knöt man även till sig Therese Lingren, en av Sveriges största influencers.

Ämnen i artikeln:

United Influencers

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.