Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Marknadsföring

Therese Lindgren till United Influencers

Publicerad: 15 Januari 2018, 12:57
Uppdaterad: 15 Januari 2018, 15:25

Skärmbild

"Med så mycket som händer kring mig, är jag i behov av en trygg partner", kommenterar Therese Lindgren.


Ämnen i artikeln:

United Influencers

Therese Lindgren, som är en av landets största influencers, ansluter sig till nätverket United Influencers. Sociala medie-stjärnan, som även samarbetar med United Screens, lanserar i och med det nya samarbetet en blogg.

– Jag har haft som mål att lansera en blogg, där jag kan vara mer beskrivande och som komplement till mina övriga plattformar. United Influencers kändes som ett självklart val och med så mycket som händer kring mig nu är jag i behov av en trygg partner vid förhandlingar och partnerskap så väl som kring egen rådgivning. Jag ser fram emot att jobba mer långsiktigt, kommenterar Therese Lindgren.

Therese Lindgren startade sin Youtube-kanal 2013, och har cirka 10 miljoner visningar i månaden, skriver United Influencers i ett pressmeddelande.

Djurrätt, veganism, skönhet och psykisk ohälsa är återkommande teman för profilen, som 2016 även debuterade som författare med boken” I bland mår jag inte så bra”.

Linda Palmgren är vd på United Influencers:

– Vi inleder ett nytt år med att lansera en av Sveriges största influencers blogg, vilket är fantastiskt kul. Med de stränga algoritmer som idag styr SoMe-kanalerna är det ett faktum att bloggen är den enda kanalen som influencers idag har full kontroll över, så ett smart drag av Therese. […] Vi ser så mycket fram mot vårt samarbete och är mycket laddade för 2018, varmt välkommen Therese!”  

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

United Influencers

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev