Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Marknadsföring

TBWA stärker upp – rekryterar fyra

Plockar in från bland annat McCann och Eventum.


Publicerad 2017-10-10 13:02

Ämnen i artikeln:

TBWA

Dela artikeln:

Carl-Johan Schultz och Nico Hasselström ska stärka byrån TBWA:s strategiska erbjudande. Carl-Johan Schultz kommer senast från McCann och rollen som chefsstrateg och Nico Hasselström har en lång karriär inom reklambranschen och kommer närmast från jobbet som vd på Eventum.

– Carl-Johan och Nico hade gjort vilken byrå som helst bättre. Deras meriter talar för sig själva och vi är väldigt glada över att de är hos oss, säger Kalle Widgren, vd på TBWA, i en kommentar.

Samtidigt rekryterar byrån dessutom två produktionsledare i Nasim Kabiri och Linn Arwidson. Nasim Kabiri kommer senast från Garbergs och dessförinnan jobbat som produktionsledare på Great Works, Futurniture och Projector. Linn Arwidson har arbetat med en rad ideella arbeten för organisationer som KFUM och Nattskiftet och tog i våras examen från Berghs.

– Bakom alla intressanta idéer som blir verklighet finns som alla vet en grym producent och produktionsledare. Linn och Nasim kommer bidra till att vi gör ännu bättre jobb, kommenterar Kalle Widgren.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.