Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Strategi och analys

Så har våra medievanor förändrats under pandemin

Så har våra medievanor förändrats under pandemin

Pandemiåret 2020 skapade ett stort sug efter digitalt innehåll. Streamingtjänster och nyhetssajter slog rekord, samtidigt som oron i världen gav meditationsappar och pussel skjuts. Kristin Heinonen tittar på hur användarnas medievanor påverkades och vad det kan betyda framåt.

Publicerad: 23 Februari 2021, 09:20

Ämnen i artikeln:

coronavirusetFacebookTwitterNetflix

Kristin Heinonen, digital strateg och trendanalytiker, konstaterar att pandemin har pushat oss att bredda vår digitala innehållskonsumtion: ”Det blir en utmaning att locka nyvunnen publik att stanna kvar när restriktioner släpper och vardagen återgår mer till det normala”.

Foto: Pixabay

Nyhetsfrossa och ny, ung publik

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.