Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Strategi och analys

Marknadscheferna om strategi 2020: Rörligt, e-dr och egna kanaler

Publicerad: 10 December 2019, 11:39

Linda Wetterborg, Jeanette Asteborg, Gina Azaric, Sara Dahlqvist och Johan Ydring berättar om strategi 2020.

Del 3 av 6. Hur resonerar Sveriges största annonsörer kring marknadsföringsbudgeten år 2020? Marknadscheferna på Tui, Telenor, Volkswagen, Lendo och Telia berättar om strategierna för nya decenniet.


Ämnen i artikeln:

TelenorLendoTUIVolkswagenTelia

Dagens Media har frågat 40 av Sveriges största annonsörer vilka mediestrategier och medieval som kommer att bli viktiga 2020. Rörligt, e-dr och egna kanaler finns bland svaren hos Tui, Telenor,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.