Få hela storyn
Starta din prenumeration
Strategi och analys
Publicerad: 10 December 2019, 11:39
Linda Wetterborg, Jeanette Asteborg, Gina Azaric, Sara Dahlqvist och Johan Ydring berättar om strategi 2020.
Del 3 av 6. Hur resonerar Sveriges största annonsörer kring marknadsföringsbudgeten år 2020? Marknadscheferna på Tui, Telenor, Volkswagen, Lendo och Telia berättar om strategierna för nya decenniet.
Dagens Media har frågat 40 av Sveriges största annonsörer vilka mediestrategier och medieval som kommer att bli viktiga 2020. Rörligt, e-dr och egna kanaler finns bland svaren hos Tui, Telenor,
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.