Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Sju av nio nomineringar går till Ingo

Publicerad: 19 Juni 2016, 14:18
Uppdaterad: 20 Juni 2016, 06:27

CANNES LIONS 2016. Totalt nio nomineringar.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Totalt har de svenska byråerna Ingo, Forsman & Bodenfors och Tillsammans Sthlm nio nomineringar i kategorin Direct.

Ingo dominerar med totalt sju nomineringar. Tre stycken för "Le Bon" för Lidl och fyra nomineringar för "The Swedish number" för Svenska Turistföreningen. Sedan tidigare har byrån Ingo totalt även sex nomineringar i kategorin Promo & Activation, fyra för "The Swedish number" och två för "Le Bon".

Byrån Tillsammans Sthlm tar hem en nominering för "Eton style carousel" för Eton shirts.

Forsman & Bodenfors kammar hem en nominering för "Slow down GPS" för IF Försäkringar. 

Vinnarna avslöjas vid prisutdelningen imorgon kväll.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.