Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Sju av nio nomineringar går till Ingo

Publicerad: 19 juni 2016, 14:18
Uppdaterad: 20 juni 2016, 06:27

CANNES LIONS 2016. Totalt nio nomineringar.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Totalt har de svenska byråerna Ingo, Forsman & Bodenfors och Tillsammans Sthlm nio nomineringar i kategorin Direct.

Ingo dominerar med totalt sju nomineringar. Tre stycken för "Le Bon" för Lidl och fyra nomineringar för "The Swedish number" för Svenska Turistföreningen. Sedan tidigare har byrån Ingo totalt även sex nomineringar i kategorin Promo & Activation, fyra för "The Swedish number" och två för "Le Bon".

Byrån Tillsammans Sthlm tar hem en nominering för "Eton style carousel" för Eton shirts.

Forsman & Bodenfors kammar hem en nominering för "Slow down GPS" för IF Försäkringar. 

Vinnarna avslöjas vid prisutdelningen imorgon kväll.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev