Sista chansen – frukost med Max, Dagens Media och Mediekompaniet

2018-09-14 08:38  
Hör MAX marknadschef Tobias Karlsson svara på om man kan sälja burgare med CO2-argument och Mediekompaniets chefsanalytiker, Helené Werner, berätta om årets Varumärkesrapport.

Missa inte Dagens Medias och Mediekompaniets kostnadsfria frukostseminarium.

Kan man verkligen sälja burgare med CO2-argument? Lyssna och delta i ett intressant samtal med MAX marknadschef Tobias Karlsson. Hör även Mediekompaniets chefsanalytiker Helené Werner kort berätta om årets Varumärkesrapport.

Tid: onsdag 10 oktober 08.30 - 09.30 (frukost från 08.00)
Plats: Aulan, Berghs School of Communication, Sveavägen 34, Stockholm
Värd: Fredrik Svedjetun, Dagens Media

Gäst: Tobias Karlsson, marknadschef på Max Hamburgare

Anmäl dig här!

 

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Åsikter & debatt