Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Marknadsföring

Sista chansen – frukost med Max, Dagens Media och Mediekompaniet

Hör MAX marknadschef Tobias Karlsson svara på om man kan sälja burgare med CO2-argument och Mediekompaniets chefsanalytiker, Helené Werner, berätta om årets Varumärkesrapport.

Missa inte Dagens Medias och Mediekompaniets kostnadsfria frukostseminarium.


Publicerad 2018-09-14 06:38

Ämnen i artikeln:

Max

Dela artikeln:

Kan man verkligen sälja burgare med CO2-argument? Lyssna och delta i ett intressant samtal med MAX marknadschef Tobias Karlsson. Hör även Mediekompaniets chefsanalytiker Helené Werner kort berätta om årets Varumärkesrapport.

Tid: onsdag 10 oktober 08.30 - 09.30 (frukost från 08.00) Plats: Aulan, Berghs School of Communication, Sveavägen 34, Stockholm Värd: Fredrik Svedjetun, Dagens Media Gäst: Tobias Karlsson, marknadschef på Max Hamburgare

Anmäl dig här!

 

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.