Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Marknadsföring

Sista chansen – frukost med Max, Dagens Media och Mediekompaniet

Publicerad: 14 September 2018, 06:38
Uppdaterad: 04 Oktober 2018, 09:06

Hör MAX marknadschef Tobias Karlsson svara på om man kan sälja burgare med CO2-argument och Mediekompaniets chefsanalytiker, Helené Werner, berätta om årets Varumärkesrapport.

Missa inte Dagens Medias och Mediekompaniets kostnadsfria frukostseminarium.


Ämnen i artikeln:

MaxDagens Media

Kan man verkligen sälja burgare med CO2-argument? Lyssna och delta i ett intressant samtal med MAX marknadschef Tobias Karlsson. Hör även Mediekompaniets chefsanalytiker Helené Werner kort berätta om årets Varumärkesrapport.

Tid: onsdag 10 oktober 08.30 - 09.30 (frukost från 08.00) Plats: Aulan, Berghs School of Communication, Sveavägen 34, Stockholm Värd: Fredrik Svedjetun, Dagens Media Gäst: Tobias Karlsson, marknadschef på Max Hamburgare

Anmäl dig här!

 


Ämnen i artikeln:

MaxDagens Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.