Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Sex vinstchanser för Ingo i Promo & activation

Publicerad: 19 Juni 2016, 13:46
Uppdaterad: 19 Juni 2016, 14:06

CANNES LIONS 2016. Totalt tio svenska nomineringar.


Ämnen i artikeln:

IngoForsman Bodenfors

Reklamfestivalen Cannes Lions startar i dag – först ut är nomineringarna i kategorierna Promo & activation, Direct, Print och Radio.

I kategorin Promo & activation har svenska byråer sammanlagt tio nomineringar. Mer än hälften, sex av nomineringarna, går till Ingo.

Ingo kammar hem fyra nomineringar för The Swedish number för Svenska Turistföreningen och två nomineringar för Le Bon för Lidl.

Forsman & Bodenfors tar hem tre nomineringa, två för kampanjen Slow down gps och en för The organic effect för Coop.

Dessutom har Perfect fools Stockholm en vinstchans med kampanjen Magic hour pop-up store för Peak performance.

Vinnarna avslöjas vid prisutdelningen i morgon kväll.

 

 

 

 

 

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

IngoForsman Bodenfors

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.