onsdag22 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Nordic Morning Group lanserar nytt varumärke

Publicerad: 18 september 2017, 06:40
Uppdaterad: 20 september 2017, 13:04

Anne Årneby, vd och koncernchef för Nordic Morning Group.

Koncernen samlar fem byråer under ett gemensamt varumärke och erbjudande.

Ämnen i artikeln:

KlikkiOttoboni


De fem byråerna som kommer att ingå under samma flagg och namnet Nordic Morning är Ottoboni, Sitrus, Klikki, Seed och CountQuest.

Nordic Morning Group, med drygt 300 konsulter inom digitaliserad, datadriven marknadsföring och tjänste- och apputveckling i Sverige och Finland, lanserar också ett nytt gemensamt erbjudande. Erbjudandet, Digital Growth Engine, beskrivs som ett "svar på de marknadsföringsutmaningar företag ställs inför när hela samhället digitaliseras".

– Våra företagskunder söker med ljus och lykta efter ett systematiskt tillvägagångssätt som kan utformas efter deras förutsättningar, som digital mognad, vilken data de har tillgång till, förändringsförmåga, organisation eller befintliga plattformar. Digital Growth Engine är vårt svar, säger Anne Årneby, vd och koncernchef för Nordic Morning Group, i en kommentar.

Affärsområdet Nordic Morning leds av Mattias Falkendal.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev