Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Mingelbilder från Mediameccas "101"

Publicerad: 22 Mars 2018, 13:30
Uppdaterad: 22 Mars 2018, 14:52

Bild 1/9  

Under onsdagen hölls Mediameccas event om datadriven marknadsföring på Chinateatern i Stockhom. Se bilder från eventet här.


Under onsdagen var det premiär för "101" – Mediameccas event om datadriven marknadsföring, AI, machine learning och GDPR – på Chinateatern i Stockholm.

Över 500 köpare, varav 400 marknadschefer och ett hundratal medierådgivare, var på plats och fick se talare så som Carl Wåréus, head of agency på Google, Johan Eriksson, head of specialist på Google, Linda Wetterborg, marknadschef på Telenor, och David Sandström, CMO på Klarna.

Konferencier var journalisten och programledaren Sabinije Von Gaffke.

Eventet annordnades i regi av Mediamecca tillsammans med Google och partners så som Bonnier News, Meetrics, Oath och Spotx. Visual Art var kreativ partner och Dagens Media mediepartner.

Se bilder från eventet i spelaren ovan.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.