Medieval
Ving växlar upp under mellandagarna
Publicerad: 22 december 2020, 09:54
Ving ska bland annat synas på Stureplansskärmen i Stockholm i januari. Bilden är en illustration. Foto: Atracta
Efter att ha legat lågt med medieköpen i år väljer nu Ving att återigen slå på stort. I mellandagarna drar en ny kampanj i gång, där fokus ligger på alla sorters rörliga kanaler – även digital utomhus.
Mellandagarna är traditionellt sett en tung annonsperiod för resebranschen. Som Dagens Media kunde berätta igår har dock Tui i år valt en annan taktik och drar inte på lika
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.