Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Ving växlar upp under mellandagarna

Publicerad: 22 December 2020, 09:54

Ving ska bland annat synas på Stureplansskärmen i Stockholm i januari. Bilden är en illustration.

Foto: Atracta

Efter att ha legat lågt med medieköpen i år väljer nu Ving att återigen slå på stort. I mellandagarna drar en ny kampanj i gång, där fokus ligger på alla sorters rörliga kanaler – även digital utomhus.


Ämnen i artikeln:

VingTUI

Mellandagarna är traditionellt sett en tung annonsperiod för resebranschen. Som Dagens Media kunde berätta igår har dock Tui i år valt en annan taktik och drar inte på lika

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VingTUI

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.