lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Ving växlar upp under mellandagarna

Publicerad: 22 december 2020, 09:54

Ving ska bland annat synas på Stureplansskärmen i Stockholm i januari. Bilden är en illustration. Foto: Atracta

Efter att ha legat lågt med medieköpen i år väljer nu Ving att återigen slå på stort. I mellandagarna drar en ny kampanj i gång, där fokus ligger på alla sorters rörliga kanaler – även digital utomhus.

Ämnen i artikeln:

VingTUI

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Mellandagarna är traditionellt sett en tung annonsperiod för resebranschen. Som Dagens Media kunde berätta igår har dock Tui i år valt en annan taktik och drar inte på lika

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev