Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Spelbolagens strategier 2020: Rörligt, sponsring och stora mästerskap

Publicerad: 29 November 2019, 14:15

Henrik Lindroth, Folkspel, Joakim Mörnefält, Svenska Spel, Johanna Åberg, ATG, Robin Olenius, Betsson och Per Carlander, Kindred Group.

Efter flera år av vilda västern i medierna har spelbolagen gått in i en ny fas. För Dagens Media berättar cheferna på Betsson, Svenska Spel, Kindred, Folkspel och ATG – som tillsammans investerar 2,4 miljarder kronor brutto i medier – om hur de planerar att styra om marknadsföringen nästa år.


Ämnen i artikeln:

SpelbolagATGBetssonUnibetSpelreklam

Kindred Group: ”Vi kraftsamlar”

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.