Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag28.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Ny rapport: Därför är inhouse här för att stanna

Publicerad: 30 Januari 2020, 08:00

63 procent av de medverkande i rapporten anser att kreativiteten ökat med en inhouseavdelning: ”Det ser vi beror på att de kan testa mer, är mer agila och arbetar med teknologi på ett bättre sätt”, säger Nicholas Högberg på Bannerflow, som tillsammans med Digiday står bakom rapporten.

85 procent av de tillfrågade i en färsk rapport av Digiday och Bannerflow har flyttat delar av av den digitala marknadsföringen inhouse det senaste året. ”Inhouse är inte längre bara en trend utan det är i dag ett vedertaget sätt att arbeta”, säger Bannerflows vd Nicholas Högberg.


Ämnen i artikeln:

Nicholas Högberg

För andra året i rad presenterar den tekniska annonsplattformen Bannerflow och Digiday en rapport om inhouse.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Nicholas Högberg

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.