Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag05.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Nästa steg för programmatic

Publicerad: 23 Maj 2017, 13:41
Uppdaterad: 23 Maj 2017, 13:41

SEMINARIUM. Så lär du dig att skapa anpassade upplevelser som konsumenterna vill ha.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Programmatisk marknadsföring blir prediktiv när varumärken kan förutse konsumenternas behov. Kombinerar man detta med rätt budskap på rätt plats får man en mer meningsfull marknadsföring.

Det är temat för Dagens Medias frukostseminarium 24 maj.

Under frukosten ska en panel diskutera och visa hur en kombination av artificiell intelligens och system för annonsers utformande kan hjälpa annonsörer att skapa anpassade upplevelser som konsumenterna faktiskt vill ha.

Talare på frukosten:

Lukas Krol, Head of Marketing, SBAB John Eriksson, Senior online expert Curamando Peter Hallgren, Sales Director Nordic, Rocket Fuel 

Frukostseminariet äger rum onsdag 24 maj klockan 08.00-10.00 på Flemingagatan 7 i Stockholm.

Anmäl dig här.

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.