Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Ica: ”Vi måste vara mer snabbfotade”

Publicerad: 24 April 2020, 11:27

Josefin Lundmark, marknadsdirektör på Ica Sverige, Vattenfalls varumärkeschef Carole Lindmark och Citygross mediestrateg Jonas Gunnarsson berättar om vilka konsekvenser coronautbrottet får för marknadsföringen hos dem.

DEL 8. Varken Ica, Citygross eller Vattenfall har gjort några större förändringar i sina marknadsföringsbudgetar till följd av corona. Däremot ser alla tre över sin kommunikation.


Ämnen i artikeln:

City GrosscoronavirusetVattenfallICA

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.