Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 7 November 2019, 08:10
Sara Clewemar är marknadschef på Happy Socks.
Foto: Janne Næss
Sök och sociala medier står i fokus när Happy Socks – som aldrig arbetat med en mediebyrå – gör sina medieköp.
Att ta hem även de programmatiska medieköpen är ofta en naturlig följd av att crm, seo och sociala medier får allt större utrymme hos inhouseavdelningarna. Telenor, Kronans Apotek och KW Bruun är tre av annonsörerna som nyligen tagit hem de digitala medieköpen, inklusive programmatic. Happy Socks fokuserar på sociala medier och sök, medan Apollo väljer en helt annan väg.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.