Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medieval

Från idé till lansering på en dag

Publicerad: 6 November 2019, 07:07

Mathias Roth, ansvarig för digitala medier på Telenor.

Programmatiska medieköp är den sista pusselbiten i Telenors inhouseresa. Nu kan telekomföretaget gå från en första kampanjidé till publicering på bara en dag.


Ämnen i artikeln:

Telenor

Att ta hem även de programmatiska medieköpen är ofta en naturlig följd av att crm, seo och sociala medier får allt större utrymme hos inhouseavdelningarna. Telenor, Kronans Apotek och

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Telenor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.