Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 5 November 2019, 06:49
Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun.
KW Bruun, med varumärkena Peugeot, Opel och DS, hanterar alla sina digitala medieköp inhouse. Marknadschefen Robin Jacobsson berättar om: ✓ Hur bolaget gick tillväga för att ta hem de digitala medieköpen ✓ Varför en inhousestruktur lämpar sig för bilvarumärken ✓ Vinsterna med interna medieköp
Att ta hem även de programmatiska medieköpen är ofta en naturlig följd av att crm, seo och sociala medier får allt större utrymme hos inhouseavdelningarna. Telenor, Kronans Apotek
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.