Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

”Framtiden för oss ligger i att utveckla den digitala miljön”

Publicerad: 5 November 2019, 06:49

Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun.

KW Bruun, med varumärkena Peugeot, Opel och DS, hanterar alla sina digitala medieköp inhouse. Marknadschefen Robin Jacobsson berättar om: ✓ Hur bolaget gick tillväga för att ta hem de digitala medieköpen ✓ Varför en inhousestruktur lämpar sig för bilvarumärken ✓ Vinsterna med interna medieköp


Ämnen i artikeln:

OpelPeugeot

Att ta hem även de programmatiska medieköpen är ofta en naturlig följd av att crm, seo och sociala medier får allt större utrymme hos inhouseavdelningarna. Telenor, Kronans Apotek

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OpelPeugeot

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.