Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag18.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

”Framtiden för oss ligger i att utveckla den digitala miljön”

Publicerad: 5 November 2019, 06:49

Robin Jacobsson, marknadschef på KW Bruun.

KW Bruun, med varumärkena Peugeot, Opel och DS, hanterar alla sina digitala medieköp inhouse. Marknadschefen Robin Jacobsson berättar om: ✓ Hur bolaget gick tillväga för att ta hem de digitala medieköpen ✓ Varför en inhousestruktur lämpar sig för bilvarumärken ✓ Vinsterna med interna medieköp


Ämnen i artikeln:

PeugeotOpel

Att ta hem även de programmatiska medieköpen är ofta en naturlig följd av att crm, seo och sociala medier får allt större utrymme hos inhouseavdelningarna. Telenor, Kronans Apotek

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PeugeotOpel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.