tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Doktor.se ser samma effekt trots minskade investeringar

Publicerad: 27 april 2020, 08:42

Telia, Telenor och Doktor.se svarar på hur de lägger om strategin i ljuset av coronaviruset. Foto: Foto på Linda Wetterborg: Janne Næss

Telia, Telenor och Doktor.se tillhör de företag som känner ett ökat tryck i och med coronakrisen. ”Eftersom beteendeförändringen sker automatiskt kan vi få samma effekter som vi ute efter till lägre investeringar”, säger Leo Heijbel, marknadschef på Doktor.se.

Ämnen i artikeln:

TeliaTelenorCoronaviruset

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se



Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev