Medieval
Doktor.se ser samma effekt trots minskade investeringar
Publicerad: 27 april 2020, 08:42
Telia, Telenor och Doktor.se svarar på hur de lägger om strategin i ljuset av coronaviruset. Foto: Foto på Linda Wetterborg: Janne Næss
Telia, Telenor och Doktor.se tillhör de företag som känner ett ökat tryck i och med coronakrisen. ”Eftersom beteendeförändringen sker automatiskt kan vi få samma effekter som vi ute efter till lägre investeringar”, säger Leo Heijbel, marknadschef på Doktor.se.
Hanna Frick
Janne Næss
Madeleine Nilsson
Linnéa Kihlström
Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.