Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Doktor.se ser samma effekt trots minskade investeringar

Publicerad: 27 April 2020, 08:42

Telia, Telenor och Doktor.se svarar på hur de lägger om strategin i ljuset av coronaviruset.

Foto: Foto på Linda Wetterborg: Janne Næss

Telia, Telenor och Doktor.se tillhör de företag som känner ett ökat tryck i och med coronakrisen. ”Eftersom beteendeförändringen sker automatiskt kan vi få samma effekter som vi ute efter till lägre investeringar”, säger Leo Heijbel, marknadschef på Doktor.se.


Ämnen i artikeln:

TelenorcoronavirusetTelia

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TelenorcoronavirusetTelia

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.