fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

De tävlar om att bli Årets Säljorganisation 2021

Publicerad: 20 oktober 2021, 08:01

Utomhusbolagen JCDecaux och Ocean Outdoor slåss om att bli Årets Säljorganisation 2021. Foto: JCDecaux+Ocean Outdoor

Utomhusbolagen JCDecaux och Ocean Outdoor är två av sex medieföretag vars säljorganisationer är nominerade i Sveriges Mediebyråers tävling Stockholm Media Award 2021.

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media AwardSveriges MediebyråerJCDecauxOcean Outdoor

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Sveriges Mediebyråers tävling Stockholm Media Award äger rum den 16–17 november på China Teatern i Stockholm. Under tävlingen presenteras vinnarna i de fyra kategorierna Årets Säljorganisation, Årets Annonsör, Årets Kampanj och Årets Branschpersonlighet.

Nyligen avslöjades de nominerade i kategorin Årets Annonsör och i dag offentliggjordes nomineringarna i kategorin Årets Säljorganisation.

Nominerade i kategorin Årets Säljorganisation 2021 är:
Bonnier News
JCDecaux
Leeads
Nent Radio
Ocean Outdoor
Schibsted Marketing Services

De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, skött sina uppdrag.

Jurygruppen som ska utse vinnaren utgörs av:
Anton Axelsson, Head of Impact, Hearts & Science
Anna Nguyen, Client Director, Tre Kronor
Anton Jormeus, Broadcast Specialist, HowCom
Henrik Pihl, Media Director, Bizkit Havas
Peter Lundin, ägare och projektledare, Bright Media

LÄS OCKSÅ: Här är huvudjuryn för Stockholm Media Award

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev