Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Bannerflow sluter avtal med Schibsted

Publicerad: 17 Maj 2016, 12:38
Uppdaterad: 17 Maj 2016, 14:32

Det svenska techbloaget Bannerflow tecknar avtal med Schibsted.


Ämnen i artikeln:

Schibsted

Techbolaget Bannerflow har tecknat avtal med mediekoncernen Schibsted – detta för att effektivisera Schibsteds displayannonsering.

Schibsted Sverige äger varumärken som Prisjakt, SvD, Blocket och Aftonbladet. Alla dessa kommer att använda Bannerflow i sin displayannonsering.

– Detta samarbete med Schibsted Sverige är väldigt stort för oss och är ännu ett bevis på hur effektivt vår produkt Bannerflow löser den enorma flaskhals som produktion av annonser innebär kommenterar Daniel Fahlén, vd och en av grundarna av Bannerflow i ett pressmeddelande.

Bannerflow är en plattform där företag kan effektivisera sin produktion av HTML5-banners utan krav på kod och designkunskaper. Idag har Bannerflow över 500 kunder världen över.

Ebba Elfstrand

Ämnen i artikeln:

Schibsted

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.