Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Snabbväxande techbolaget väljer Closer

Publicerad: 20 Mars 2019, 07:34

Strossle väljer säljbolaget Closer.

Techbolaget Strossle ökar den lokala närvaron i södra Sverige och väljer därför att samarbeta med det lokala säljbolaget Closer. Tommy Lycén blir ny säljkonsult i syd.


Efter Acast, Playad, Keymobile och Emerse väljer nu också  Strossle att teckna samarbetsavtal med säljbolaget Closer.

Detta för att stärka bolagets försäljning i södra Sverige. 

Samtidigt tar Strossle, som hjälper uppdragsgivare med content marketing genom ett eget publicistnätverk, in en ny säljkonsult i Tommy Lycén som senast kommer från en kam-tjänst på Stampen – och dessförinnan en motsvarande tjänst på Metro. 

– Vi ser hur efterfrågan på vårt erbjudande inom native advertising och content marketing fortsätter att öka över hela landet. Med Closer och Tommy kommer vi närmare våra kunder i södra Sverige, kan erbjuda en högre servicenivå och fortsätta vår tillväxtresa, säger Tobias Knutsson, försäljningsdirektör på Strossle Sverige, i ett pressmeddelande. 

Tommy Lycén ser fram emot uppdraget: 

– Jag har sett en växande potential i native under mina år inom dagspress och det ska bli fantastiskt roligt att få representera en av de absolut vassaste aktörerna inom detta i södra Sverige. Att dessutom få bli en del av Closer ser jag som högsta betyg på mina prestationer de senaste åren, säger han.

Philip Wallin

Reporter

philip.wallin@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.