Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Snabbanalys: Annonsörernas kommande krav på publicister och ad tech-bolag

Publicerad: 30 Januari 2020, 10:30

Målgruppstyrning kommer att vara nästa krav som annonsörerna ställer på publicister och ad tech-bolag, tror medieanalytikern Thomas Baekdal.

Annonsörer har under flera år ställt krav på ökad transparens och kontroll, vilket bland annat resulterat i branschstandards som true view. Men vad blir nästa stora krav från annonsörer som tvingar publicister och ad tech-bolag att förändra sig? Dagens Medias analytiker Thomas Baekdal har svaret.


Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

En av de viktigaste trender vi ser inom marknadsföring är relaterad till ökade krav från annonsörer på publicister och ad tech-bolag.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Thomas Baekdal

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.