Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 22 maj 2020, 09:45
Hela besöksnäringen krigar om familjens plånbok och tid under sommaren, berättar Lisebergs marknadschef Robert Arvidsson: ”Då handlar det om att visa att vi kan skapa mest värde”.
Fajten om barnfamiljerna kan börja. Coronakrisen gör 2020 till ett speciellt år för alla resmål i Sverige – men Liseberg tänker inte spara på krutet.
Tillsammans med OMD Göteborg, kommunikationsbyrån Welcom och en egen inhousebyrå laddar Lisebergs marknadschef Robert Arvidsson för sommaren. Framför allt är det barnfamiljerna som ska fångas.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.