Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Så ska Liseberg nå barnfamiljerna under coronakrisen

Publicerad: 22 Maj 2020, 09:45

Hela besöksnäringen krigar om familjens plånbok och tid under sommaren, berättar Lisebergs marknadschef Robert Arvidsson: ”Då handlar det om att visa att vi kan skapa mest värde”.

Fajten om barnfamiljerna kan börja. Coronakrisen gör 2020 till ett speciellt år för alla resmål i Sverige – men Liseberg tänker inte spara på krutet.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetLiseberg

Tillsammans med OMD Göteborg, kommunikationsbyrån Welcom och en egen inhousebyrå laddar Lisebergs marknadschef Robert Arvidsson för sommaren. Framför allt är det barnfamiljerna som ska fångas.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronavirusetLiseberg

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.