Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 21 April 2020, 07:31
Foto: vorDa/Getty Images
De äldre drabbas hårdast i coronakrisen – både vad gäller hälsa och möjligheten att ta till sig information. ”Det här är en relativt bortglömd målgrupp i Sverige”, säger Mats Levin, vd på Vintage People, som delat upp Sveriges 55–85-åringar i fyra segment vilket ska göra det lättare att nå rätt grupp.
Ämnen i artikeln:
coronavirusetSamtidigt som rädslan för covid-19 sprids i samhället, växer sig irritationen allt större mot äldre individer som fortsätter att vistas ute i samhället.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
coronaviruset