Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Så når du seniorerna

Publicerad: 21 april 2020, 07:31

Foto: vorDa/Getty Images

De äldre drabbas hårdast i coronakrisen – både vad gäller hälsa och möjligheten att ta till sig information. ”Det här är en relativt bortglömd målgrupp i Sverige”, säger Mats Levin, vd på Vintage People, som delat upp Sveriges 55–85-åringar i fyra segment vilket ska göra det lättare att nå rätt grupp.


Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Samtidigt som rädslan för covid-19 sprids i samhället, växer sig irritationen allt större mot äldre individer som fortsätter att vistas ute i samhället.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.