Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Så når du migranterna: ”Världens mest ambitiösa målgrupp”

Publicerad: 30 Juni 2020, 10:16

Det mest utmärkande med målgruppen migranter är ambitionen, enligt Lamin Sonko, global pr-chef på Majority.

Foto: Alexander Donka/ Bold

Den är diversifierad, missförstådd och svårfångad. Men också stor, ambitiös och förbisedd. Lamin Sonko, global pr-chef på Majority, berättar om utmaningen med att sälja banktjänster till migranter.


Ämnen i artikeln:

Jung

Drygt nio månader har gått sedan Rebtel lanserade Majority, världens första digitala banktjänst för migranter.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jung

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.