Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Så når du migranterna: ”Världens mest ambitiösa målgrupp”

Publicerad: 30 Juni 2020, 10:16

Det mest utmärkande med målgruppen migranter är ambitionen, enligt Lamin Sonko, global pr-chef på Majority.

Foto: Alexander Donka/ Bold

Den är diversifierad, missförstådd och svårfångad. Men också stor, ambitiös och förbisedd. Lamin Sonko, global pr-chef på Majority, berättar om utmaningen med att sälja banktjänster till migranter.


Ämnen i artikeln:

Jung

Drygt nio månader har gått sedan Rebtel lanserade Majority, världens första digitala banktjänst för migranter.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jung

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.