Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Bauhaus är en av de annonsörer som tydligast ökade sina medieinvesteringar under förra lågkonjunkturen. På bild: marknadschefen Johan Saxne

Foto: Janne Næss

Så gör du som annonsör när marknaden viker

TEMA LÅGKONJUKTUR. ”Det absolut sämsta du kan göra är att vara avvaktande”, säger Johan Saxne, marknadschef på Bauhaus.

Publicerad: 24 Mars 2020, 09:37

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Den här texten publicerades i Dagens Medias Magasin i februari 2019. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IRMBauhauscoronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.