Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Bauhaus är en av de annonsörer som tydligast ökade sina medieinvesteringar under förra lågkonjunkturen. På bild: marknadschefen Johan Saxne

Foto: Janne Næss

Så gör du som annonsör när marknaden viker

TEMA LÅGKONJUKTUR. ”Det absolut sämsta du kan göra är att vara avvaktande”, säger Johan Saxne, marknadschef på Bauhaus.

Publicerad: 24 Mars 2020, 09:37

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Den här texten publicerades i Dagens Medias Magasin i februari 2019. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IRMBauhauscoronaviruset

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.