Marknadsföring
Nytt bokningsverktyg för annonser – flera stora medier och säljbolag är med från start
Publicerad: 27 januari 2022, 13:22
Mikael Sundlin är medgrundare till Lumoad som är en gemensam bokningsplattform för att boka medieutrymme, produktion och mätning.
Den nya bokningsplattformen för annonser, Lumoad, samlar medier, produktionsbolag och mätbolag. På så sätt vill man minska hindren för annonsörer som själva vill köpa medieutrymme, berättar medgrundaren Mikael Sundlin.
Den svenska marknaden får i dagarna en ny bokningsplattform för annonser: Lumoad. Plattformen är tänkt att underlätta för annonsörer som vill köpa medieutrymme själva. Det genom att vara en mötesplats
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.