tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Nytt bokningsverktyg för annonser – flera stora medier och säljbolag är med från start

Publicerad: 27 januari 2022, 13:22

Mikael Sundlin är medgrundare till Lumoad som är en gemensam bokningsplattform för att boka medieutrymme, produktion och mätning.

Den nya bokningsplattformen för annonser, Lumoad, samlar medier, produktionsbolag och mätbolag. På så sätt vill man minska hindren för annonsörer som själva vill köpa medieutrymme, berättar medgrundaren Mikael Sundlin.

Ämnen i artikeln:

Bauer Media GroupViaplay GroupOcean Outdoor

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Den svenska marknaden får i dagarna en ny bokningsplattform för annonser: Lumoad. Plattformen är tänkt att underlätta för annonsörer som vill köpa medieutrymme själva. Det genom att vara en mötesplats

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev