Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Metro står för Bästa inkluderande kampaj

INHOUSEGALAN 2018. "Woman Up-podden" från Metro Media House utses till Bästa inkluderande kampanj.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 24 Oktober 2018, 19:59
Uppdaterad: 24 Oktober 2018, 20:07

Ämnen i artikeln:

MetroInhouseICA

Foto: Janne Naess

I podden "Woman up" från Metro Media house ges ordet till några av Sveriges mest inspirerande kvinnor och låter dem öppna upp om ett viktigt ämne som det borde pratas mer om. På Inhousegalan utses podden till Bästa inkludernade kampanj. 

Juryns motivering lyder: 

"Vinnaren ger ordet till några av Sveriges mest inspirerande kvinnor och låter dem öppna upp om relevanta, intressanta, berörande ämnen utifrån självupplevda erfarenheter. Viktiga samtal blandas med experttips från poddens psykolog samt lyckas även samla in pengar till organisationen Kvinna till Kvinna. Det framgångsrika receptet skapade både rubriker och gjorde så att podden hamnade på flera topplistor. Metro Media House har lyckats skapa en relevant röst i bruset genom Woman Up Podden!"

Andra platsen går till Baby Björn för “Baby Power och tredje till Ica för "Den bästa julen". 

Ämnen i artikeln:

MetroInhouseICA

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.