Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag10.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Marknadschefernas plan för 2020: ”Vi kommer att nyttja fler datapunkter”

Publicerad: 13 December 2019, 10:58

Lars Rosén, head of marketing på Stadium, Claes Pellvik, marknadschef på Ving, Michael Grimborg, marknadschef på Synsam, Daniel Schröder, marknadschef på Burger King, och Linda Molin, media manager på Arla.

Del 5 av 6. En förflyttning från linjärt till digitalt, mer automatisering och en ökad betydelse för egna kanaler är några av förändringarna som nämns när Arla, Stadium, Ving, Burger King och Synsam delar med sig av sina strategier för 2020.


Ämnen i artikeln:

ArlaSynsamVingStadiumBurger King

Snart går vi in i ett nytt decennium. Nya tider innebär nya utmaningar för annonsörerna. Hur ser strategierna ut framåt? Och hur påverkas marknadsföringsbudgeten? Dagens Media har ställt frågan till

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.