Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 13 december 2019, 10:58
Lars Rosén, head of marketing på Stadium, Claes Pellvik, marknadschef på Ving, Michael Grimborg, marknadschef på Synsam, Daniel Schröder, marknadschef på Burger King, och Linda Molin, media manager på Arla.
Del 5 av 6. En förflyttning från linjärt till digitalt, mer automatisering och en ökad betydelse för egna kanaler är några av förändringarna som nämns när Arla, Stadium, Ving, Burger King och Synsam delar med sig av sina strategier för 2020.
Snart går vi in i ett nytt decennium. Nya tider innebär nya utmaningar för annonsörerna. Hur ser strategierna ut framåt? Och hur påverkas marknadsföringsbudgeten? Dagens Media har ställt frågan till
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.