Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 14 April 2020, 08:23
Jonas Järrenfors, marknadschef på Jula, Bella Goldman, marknadschef på Lidl, och Jonas Lundquist, marknadsdirektör på Tele2, berättar om hur de styr om marknadsföringen under coronakrisen.
DEL 2. Lidl pausar kampanjen ”Micromarket”, Tele2 ökar i rörliga medier, medan Jula säljer till sjukvården. Dagens Media frågar Sveriges största annonsörer om hur de påverkas av coronakrisen.
Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.