Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag31.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Lidl om coronakrisen: ”Digitalt får en viktigare roll”

Publicerad: 14 April 2020, 08:23

Jonas Järrenfors, marknadschef på Jula, Bella Goldman, marknadschef på Lidl, och Jonas Lundquist, marknadsdirektör på Tele2, berättar om hur de styr om marknadsföringen under coronakrisen.

DEL 2. Lidl pausar kampanjen ”Micromarket”, Tele2 ökar i rörliga medier, medan Jula säljer till sjukvården. Dagens Media frågar Sveriges största annonsörer om hur de påverkas av coronakrisen.


Ämnen i artikeln:

Tele2Lidlcoronaviruset

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Tele2Lidlcoronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.