Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lidl om coronakrisen: ”Digitalt får en viktigare roll”

Publicerad: 14 april 2020, 08:23

Jonas Järrenfors, marknadschef på Jula, Bella Goldman, marknadschef på Lidl, och Jonas Lundquist, marknadsdirektör på Tele2, berättar om hur de styr om marknadsföringen under coronakrisen.

DEL 2. Lidl pausar kampanjen ”Micromarket”, Tele2 ökar i rörliga medier, medan Jula säljer till sjukvården. Dagens Media frågar Sveriges största annonsörer om hur de påverkas av coronakrisen.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetLidlTele2

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetLidlTele2

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.