Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 21 April 2020, 13:20
Från vänster: Mikael Bergh, marknads- och försäljningschef på Postkodlotteriet, Hans Uhrus, kommunikationsdirektör på Leo Vegas samt längst ner, Jonas Daag, General Manager Sweden på Kindred group.
Foto: Pressbild
DEL 6. Inställd sport får Kindred Group att halvera marknadsföringsbudgeten. Postkodlotteriet fortsätter än så länge enligt plan, medan Leovegas styr om mot casino. Det stora bortfallet inom betting och sport får bolaget att ser över sina kostnader.
Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i hög grad mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.