Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Kindred Group: ”Vi har halverat marknadsföringen”

Publicerad: 21 April 2020, 13:20

Från vänster: Mikael Bergh, marknads- och försäljningschef på Postkodlotteriet, Hans Uhrus, kommunikationsdirektör på Leo Vegas samt längst ner, Jonas Daag, General Manager Sweden på Kindred group.

Foto: Pressbild

DEL 6. Inställd sport får Kindred Group att halvera marknadsföringsbudgeten. Postkodlotteriet fortsätter än så länge enligt plan, medan Leovegas styr om mot casino. Det stora bortfallet inom betting och sport får bolaget att ser över sina kostnader.


Ämnen i artikeln:

Kindred GroupLeovegasPostkodlotteriet

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i hög grad mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.