Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag07.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Karl-Oskar Tjernström: ”Fokusera mer på affären än på varumärket”

Publicerad: 9 juli 2020, 05:24

Foto: Privat / Getty Images

ANALYS. Varför drar så många företag ned på marknadsföringen i kristider – trots all fakta som säger att det är fel väg att gå? Karl-Oskar Tjernström, tidigare marknadschef på Samsung, tror sig vara svaret på spåren.


Ämnen i artikeln:

SamsungKarl-Oskar Tjernström

Att ansvara för marknadsföring, vare sig man heter marknadschef, dito -direktör, CMO eller Chief Growth Officer är otvivelaktigt mer komplext än någonsin. Mängden data, utbudet av adtech och martech liksom

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.