Marknadsföring
Här är juryn i Stockholm Media Award
Publicerad: 13 mars 2018, 10:28
Här är branschnamnen som tar plats i Stockholm Media Awards huvudjury.
Ämnen i artikeln:
Stockholm Media AwardHuvudjuryn för Stockholm Media Award, som utser Årets Kampanj och Årets Annonsör 2018, är nu klar. Bland namnen finns Volkswagens marknadschef Jeanette Asteborg och Jochum Forsell , mediechef på IUM.
– Vi är så stolta och glada över att presentera denna fantastiska huvudjury. En extremt kompetent grupp med tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, kommer att bedöma och utse vinnarna i Årets Kampanj och Årets Annonsör. Juryn är taggade och nu på fredag är det sista inlämningsdag för Årets Kampanj och vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och tävla, säger Marina Ahlberg, projektledare för Stockholm Media Week, i ett pressmeddelande.
Stockholm Media Week, en av Sveriges största medietävlingar, arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 16-17 maj på Grand Hôtel, Vinterträdgården i Stockholm.
Huvudjury Stockholm Media Award 2018:
Anette Rosengren, Juryordförande
Jeanette Asteborg, Volkswagen
Martin Deinoff, Itch Design
Anne Gro Gulla, Telia
Fredrik Hallberg, Kapero
Jochum Forsell, IUM
Helena Helsing Mork, Grow
Malin Johansson, Tre Kronor Media
Karl Kajbjer, Carat