Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Här är finalisterna i Årets Marknadschef

Publicerad: 14 December 2018, 06:00

Per Carleö på Volvo, Emma Stjernlöf på Adidas, Coops Marie Wedin och Tengboms Emelie Mannheimer (infälld)

Marknadsföreningens utmärkelse "Årets Marknadschef" står 2018 mellan Tengboms Emelie Mannheimer, Per Carleö på Volvo, Coops Marie Wedin och Emma Stjernlöf på Adidas.


Ämnen i artikeln:

MarknadsföreningenÅrets Marknadschef

Juryarbetet är avklarat och det står nu klart vilka som kan vinna Marknadsföreningen Stockholms utmärkelser Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör och Årets Varumärkesresa 2018. I samband med ett halvdagsevenemang den 6:e februari på Fotografiska, prisas de utsedda vinnarna.

– Det har varit en riktig förmån att få ta del av alla gedigna underlag och fantastiska prestationer, säger Marie Sommar, vd Marknadsföreningen Stockholm och jurymedlem i Årets Marknadschef och Årets Framtidslöfte.

Hon fortsätter:

– Marknadschefer i Sverige håller mycket hög klass och våra grymma framtidslöften gör att vi kan vara trygga på tillväxten framgent. Vi är så laddade och stolta över att snart få dela ut våra fyra guldsplashar till Sveriges vassaste marknadsförare och kommunikatörer.

Finalisterna i de olika kategorierna är: 

Årets Marknadschef 2018

Emma Stjernlöf, ADIDAS

Emelie Mannheimer, TENGBOM

Marie Wedin, COOP

Per Carleö, VOLVO CARS

 

Årets Framtidslöfte 2018

Karin Bjerde, KOGNITY

Madeleine Lindgren, BISNODE

Siduri Poli, CHANGERS HUB

Sabina Wizander, KRY

 

Årets Disruptör 2018

GLOBHE

SANA LABS

TELNESS

TRANSFER GALAXY

 

Årets Varumärkesresa 2018

COOP

E.ON

KLARNA

SVEGRO

Janne Naess

Reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.