Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Marknadsföring

Här är alla vinnarna i Inhouse

Publicerad: 25 Oktober 2018, 06:25
Uppdaterad: 25 Oktober 2018, 06:25

Tre och Metro Media House prisas under Inhousegalan.

Foto: Janne Naess

INHOUSEGALAN. Under ondagskvällen prisades Sveriges bästa inhousekampanjer och inhousebyråer – spana in alla vinnarna här.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Kvällens mest prestigefulla pris – Årets inhouseavdelning – gick till mobiloperatören Tre. Metro stod för årets Bäst inkluderande kampanj då podden "Woman up" vann kategorin. 

Bästa expo gick till Ica och "Monsterträdgården" där man inspirerade barn och familjer till ett nyttigare Halloweenfirande. 

Emilia Eriksson på The we select company utsåg till Årets rookie med motiveringen att hon gett begreppet digital innovation en ny innebörd.  

Organisationen Maskrosbarn tog hem vinst i Årets kampanj med "Soc hör du mig?". 

Telias inhouseavdelning knep vinst i kategorin Bästa DR för kampanjen "Ett säkert kort" och Apotekets "Barnboken" utsågs till Bästa trycksak

Årets bästa digitala aktivitet stod Telge för som prisades för kampanjen "Sorteringsexperimentet". 

 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev