Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Hanna Riberdahl: ”Omöjligt att vara en bra medieköpare”

Publicerad: 2 april 2020, 06:12

Sveriges Annonsörers vd Hanna Riberdahl berättar om arbetet med utomhusvalutan Outdoor Impact och initiativet ”Cross Media Measurement”.

Foto: Janne Næss

Frågan om transparens ligger högt upp på Sveriges Annonsörers agenda. ”I dag är det som annonsör omöjligt att göra en översiktlig jämförelse”, säger vd:n Hanna Riberdahl, som berättar varför branschorganisationen prioriterar arbetet med gemensamma medievalutor.


Ämnen i artikeln:

Sveriges AnnonsörerOutdoor Impact

I dagarna är det precis ett år sedan marknadsföringsveteranen Hanna Riberdahl tillträdde som vd för Sveriges Annonsörer. Som ny sade hon till Dagens Media att hennes fokus kommer att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.