Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag02.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Hanna Riberdahl: ”Omöjligt att vara en bra medieköpare”

Publicerad: 2 April 2020, 06:12

Sveriges Annonsörers vd Hanna Riberdahl berättar om arbetet med utomhusvalutan Outdoor Impact och initiativet ”Cross Media Measurement”.

Foto: Janne Næss

Frågan om transparens ligger högt upp på Sveriges Annonsörers agenda. ”I dag är det som annonsör omöjligt att göra en översiktlig jämförelse”, säger vd:n Hanna Riberdahl, som berättar varför branschorganisationen prioriterar arbetet med gemensamma medievalutor.


Ämnen i artikeln:

Sveriges AnnonsörerOutdoor Impact

I dagarna är det precis ett år sedan marknadsföringsveteranen Hanna Riberdahl tillträdde som vd för Sveriges Annonsörer. Som ny sade hon till Dagens Media att hennes fokus kommer att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.