Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Google går in i samarbete kring gemensam mätvaluta: ”Det är stort”

Publicerad: 26 Juni 2020, 09:36

Att Google väljer att gå med i den svenska delen av samarbetet kring en gemensam mätvaluta är stort, säger medieexperten Peter Mackhé.

Google ansluter till den svenska delen av det globala samarbetet ”Cross Media Measurement”. Peter Mackhé, medieexpert på Sveriges Annonsörer, säger att nätjättens medverkan är viktig för hela initiativet.


Ämnen i artikeln:

Peter MackhéSveriges Annonsörer

I höstas rapporterade Dagens Media att Sveriges Annonsörer och TV4 anslutit sig till det globala initiativet ”Cross Media Measurement”, som drivs av World Federation of Advertisers (WFA). Projektet syftar till

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.